קטגוריות
עיצוב בתים

חיפוי חיצוני עם שיש טרוורטין, בריקים או אבן טבעית

חיפוי קירות חיצוניים בבריקים, אבני טרוורטין או אבן טבעית

אם כבר החלטתם לשדרג את הנראות של הבית, תרצו לעשות זאת בצורה שייחודית רק לכם. אם תבחרו באבנים רגילות לצורך חיפוי חיצוני לקירות, לא תוכלו להביא את הייחודיות הרצויה. אך אם תלכו על האפשרות של אבן טבעית, הסיפור יהיה בשונה בתכלית. אבן טבעית היא אבן מיוחדת, כל אבן תהיה שונה האחת מהשנייה. המשמעות היא שכל דירה שמחפים אותה עם אבן טבעית תראה שונה האחת מהשנייה.

לאבן טבעית, בריקים ושיש –עלויות הגיוניות ביחס לתמורה

אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי חיפוי חיצוני לקירות על ידי אבן טבעית יהיה זול. המחירים הם משתנים בהתאם לדרישות השונות ובהתאם לסוג האבן הספציפית שאותה תבחרו. אך אפשר להגיד בפה מלא כי ביחס לתמורה, אתם אכן תשלמו מחיר סביר. המשמעות היא שלא תצטרכו לשלם מחירים מופרזים, כאלה שלא באמת תרגישו שהם מצדיקים. כאן אתם תשלמו מחיר יחס נוח, ובו בזמן גם תוכלו לקבל המון יתרונות. כל מי שיראה את הבית מבחוץ יבין מיד על מה השקעתם את הכסף.

עיצוב חיצוני לבית על ידי חיפוי הקירות החיצוניים בבריקים, אבני טרוורטין או אבן טבעית

בעבר נחשבו מבני אבן לדבר מיוחד אשר נותן נופך מיוחד לבניין או הבית ומספר סיפור על המקום וההיסטוריה שלו. מכיוון שהטכנולוגיה לחיפוי קירות באבן טבעית עוד לא היתה קיימת מבנים שהיו נראים עשויים מאבן אכן נבנו מאבנים גדולות וכבדות אשר הונחו אחת על השניה עד אשר יצרו את הבית הרצוי.

היום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן לייצר אבני חיפוי אשר מודבקות על הקיר הקיים ונתנות את התחושה הטבעית הרצוייה כמו של הבתים של פעם אבל בעלות נמוכה בהרבה ובסגנונות שונים לפי בקשתם של דיירי הבית.

שיטות לביצוע עבודת החיפוי


יש כמה שיטות להנחת החיפוי. אנו רוצים להתמקד בהנחת האבנים גם מחוץ לבית וגם בתוכו.  חשוב לא פחות מסוג האבן שבחרנו לחיפוי הוא גם צורת העבודה בה היא מונחת. אם ניקח בעל מקצוע אשר יודע את עבודתו הרי שקיבלנו תוצאה מושלמת ומרשימה לכל עין ומקום אשר נעים להסתכל עליו ולהיות בתוכו. ואם לא, יכולה העבודה להתגלות עם סדקים בין אבנים ואפילו חיפוי אשר יאבד את מיקומו עם הזמן ויכער את המקום בו הוא נמצא.

חיפוי חוץ באבן טבעית -היכנסו לגלריה שלנו וביחרו את סוג האבן בה תרצו

מאמר על איטום גגות

עוד מאמר חדש באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *