קטגוריות
עיצוב בתים

מיגונים תוספות ושיפורים לרכב

יש שיאמרו שרכב הוא בסך הכול כלי המביא אותנו מנקודה אחת לשנייה ויש שיאמרו שרכב הוא בעצם האופן בו אנו נתפסים כלפי חוץ – גדול או קומפקטי, אלגנטי או ספורטיבי, עוצמתי או עדין.
כלי הרכב בו אנחנו בוחרים לנסוע הוא הצעצוע שלנו, אז למה שלא נתחזק אותו? נאבזר אותו ונוסיף עוד פריט אשר ינעים את דרכנו?

מגוון השיפורים לרכב נחלקים לקטגוריות – פן עיצובי (פנימי וחיצוני) ופן מכאני המשפר את ביצועי הרכב:

אביזרים ותוספות עבור המראה החיצוני של הרכב


ספויילרים – יחידת פיברגלס, בדרך כלל, אשר מוסיפים לחלק האחורי של הרכב על תא המטען. ספויילר יגיע בדגמים וצורות שונות ומוסיף לרכב מראה ספורטיבי, צעיר וייחודי.
ג’אנטים –  ג’אנט הוא החישוק המתכתי עליו מורכב הצמיג. בכדי לשדרג את הרכב נהוג להחליפו בסגסוגת מגנזיום אשר מקנה לרכב מראה מבריק וחדשני.
מדבקות – קיימים אינספור דוגמאות ועיצובים שונים. מדבקות לרכב יודבקו על צידיו או על מכסה המנוע על פי טעמו האישי של בעל הרכב.
חלונות כהים וחלונות בגג הרכב – ניתן לצפות את חלון הזכוכית בשכבת פלסטיק כהה המודבקת בעזרת מים ודבק מיוחד, חלונות כהים יקנו לרכב תחושת מסתורין. בארץ קיימים מתקינים מורשים אשר מתמחים בהוספת חלון שמש כמעט לכל כלי הרכב בישראל

אביזרים ותוספות עבור החלל הפנימי של הרכב


מכשירי שמע ואודיו שונים – ניתן להגדיל את חווית ההאזנה למוסיקה ברכב באמצעות הגברת הספק הרמקולים. אלו המבלים שעות רבות ברכבם יוסיפו מכשירי ניווט לוויני. כמו כן, ניתן להתקין בגב המושבים הקדמיים מסכי DVD להנעמת הנסיעה עבור הילדים.
כיסאות ספורט – את הכיסאות המובנים ניתן להחליף בכיסאות ספורט בעלי אחיזה גבוהה ונוחה יותר עבור הנהג והנוסעים.
ידיות הילוכים – אוהבי המראה הספורטיבי יחליפו את הידיות הרגילות בידיות ספורט קצרות המותאמות לצבע הרכב.

שיפור ושדרוג ביצועי הרכב
שיפור האחיזה על הכביש – הדרכים לשיפור האחיזה רבות; ניתן להחליף צמיגים לרחבים יותר ובעלי חתך נמוך, להתקין בולמים וקפיצים איכותיים יותר לשיפור יציבות הרכב בסיבובים ומהירויות גבוהות.
שיפורי מנוע – השדרוג מבוסס על הגדלת הספק המנוע. בכדי להגדיל הספק משפרים את חלקי המנוע הפנימיים כגון: בוכנות, טלטלים ומערכות פליטה (אגזוז). בנוסף, קיימת אפשרות להוספת יחידות כוח חיצוניות כמו ניטרו ומגדשי טורבו. כל אלו יגדילו את כוח המנוע ואת תגובותיו בהתאם ויגבירו באופן ניכר את האצות הרכב.

מיגונים לרכב
ייעודם של מיגונים לרכב 4×4 ובכלל הוא לשמור עליו כפי שאבזרנו אותו. מדובר על מערכות אזעקה מתקדמות, מערכות נעילה להגה, מנעולים שונים, התקנת מערכות איתור, חיישני רוורס למניעת תאונות ופגיעה במרכב הרכב והשמיים הם הגבול

אביזרים ושיפורים לרכבים עוזרים לכם לשמור על ערך המכוניות וגם להשיג חווית נהיגה טובה בהרבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *